? ??????????????Live Forever? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (6 Ratings)??114 Grabs Today. 5408 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??113 Grabs Today. 5656 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, August 16, 2009

ramadhan yang semakin hampir...





بسم الله الرحمن الرحيم


rasanya sudah agak lama saya tidak update blog saya ni..sejak balik bercuti ke semenanjung selama 2 bulan hari tu..lansung tidak ada masa untuk update..mana taknya..dirumah saya lebih sibuk berbanding di hostel..apa jua keperluan keluarga, saya akan cuba untuk tunaikan selagi mampu..kira2 dah sebulan lebih saya pulang ke kampus..pun masih tiada masa utk update blog..tapi alhamdulillah..hari ni saya berpeluang utk membuat sedikit coretan walaupun sebenarnya saya ni tgh mengadap assignment yang entah bila nak habis...dlm kesibukan waktu ni..sebenarnya kita semua dah hampir ke bln ramadhan...bulan yang dirindui oleh org2 yang hatinya sentiasa menyintai Allah SWT dan Kekasih-Nya SAW..seakan tidak sabar utk memasuki bln ramadhan...emm..betapa indahnya menunggu saat utk bertemu dgn bulan ramadhan..bagi saya..semakin berlalunya waktu..semakin bertambahnya umur kita..kita seharusnya lebih utk 'tidak sabar' utk bersama dgn bulan ramadhan..kita seharusnya lbh bersedia dan bersemangat utk menghadapi bln yg sgt barakah ini...tapi bagaimana pula kalau kita 'tak rasa apa2' apabila bln ramadhan akan menjelma?atau yang lebih 'teruk' lagi..kita akan mengeluh utk menghadapi ramadhan???sahabat2 semua..sama2 kita checklist diri kita...jika ada 'something wrong'..mari sama2 kita muhasabah diri dan berusaha untuk memperbaiki diri kita..insha allah..mudah2an kita menjadi org sentiasa dibwh hidayah-Nya..ramadhan kareem utk semua...


اللهم بلغنا رمضـــان






0 comments: