? ??????????????Live Forever? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (6 Ratings)??114 Grabs Today. 5408 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??113 Grabs Today. 5656 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, August 22, 2009

kisah pembunuhan yg kejam..Dr.Marwa Sherbini

بسم الله الرحمن الرحيم









Kisah pembunuhan Dr. Marwa el-Sherbini merupakan pembunuhan yg kejam dan menunjukkan betapa Islam dipandang rendah oleh non-Muslim..Si pembunuh manusia celaka bernama Alex W, penganggur dan penyokong parti pro Nazi Jerman, dia yg berasal dari Russia sebelum itu didapati bersalah mengucapkan kata-kata kurang sopan serta maki hamun kepada Dr. Marwa khalayak ramai pada bulan November yg lalu. Si celaka menjerit melolong kpd Dr. Marwa , melaungkan kata "terrorist" dan "Islam whore" sewaktu berada di Dresden Park. Ketika itu, Marwa meminta izin utk meletakkan anaknya di buaian di taman berkenaan, tetapi si celaka tersebut tidak membenarkannya. Lalu terjadinya pertengkaran. Slps itu si celaka tersebut diheret oleh Marwa ke mahkamah dan dijatuhkan hukuman Euro 780. Namun, si celaka itu membuata rayuan yg menyebabkan dia bertemu wajah sekali lagi dgn Marwa di mahkamah. Dgn pisau di tangannya, si celaka itu menyerbu ke arah Marwa yg sedang mengandung 3 bulan lalu menikamnya sebanyak 18 kali di dlm mahkamah di hadapan hakim!! Peristiwa ini berlaku pada 1 Julai 2009yg lalu. Satu suasana yg tidak masuk akal, bagaimana si celaka itu blh membawa pisau ke mahkamah??? Dan bagaimana dia blh menikam sebanyak 18 kali tanpa gangguan segera dr pengawal dan org sekelilingnya?? Suami Marwa tangkas menerpa utk membantu namun mereka terlupa sedang berada di 'medan perang'. Suaminya ditembak polis semasa ingin membantu isterinya, sedangkan si celaka itu dibiarkan hidup. Polis menggunakan alasan murahan 'tersilap sangka', mereka sangkakan suaminya adalah pembunuh. Syeik al-Azhar Syeik Muhammad Tantawy mendesak pihak Germany utk mengenakan tindakan yg berat kepada si pembunuh. Namun, sejauh manakah seriusnya mahkamah akan bertindak terhadap si pembunuh, tidak dpt dipastikan??

Adalah wajar jika dapat pelajar Islam di Germany bergabung tenaga dgn umat Islam di tempat masing2 menghantar memorandum mendesak tindakan keras ke atas si pembunuh!!

Malangnya berita lansung tidak dihebahkan dan disenyapkan oleh media barat khususnya.BBC senyap sunyi, sedangakna berita mahakamh Dubai yg menjatuhkan hukuman kpd 2 warga British yg mengadakan hubungan seks terbuka di pantai Dubai dihebohkan, dikritik seolah melakukan satu tindakan jahat. Namun, kisah wanita Islam yang mengandung dan ditikam dlm sebuah mahkamah di hadapan hakim di sebuah negara membangun kononnya lansung tidak diambil endah..

Dipetik dari http://www.zaharuddin.net/

0 comments: