? ??????????????Live Forever? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (6 Ratings)??114 Grabs Today. 5408 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??113 Grabs Today. 5656 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, February 13, 2011

kembali

Melihat kepada tarikh post saya yang terakhir, nampaknya hampir setahun saya membiarkan blog saya ni bersawang. Seingat saya, apabila bermulanya praktikal saya pada bulan Mei tahun lepas, blog saya hampir dilupakan. Namun, pada waktu itu, adakalanya saya teringin untuk update semula blog, tapi kekangan tugasan praktikal tidak mengizinkan untuk saya mencoret walau sebaris ayat walaupu pada hakikatnya banyak benda yang ingin dicoretkan. Tidak sekadar blog, untuk membuka facebook mahupun emel juga tidak berkesempatan. Ketika itu, hanya difikiran, online hanya untuk mencari bahan yang berkaitan dengan tugasan praktikal. Namun demikian, syukur yang tidak terhingga kerana semuanya sudah berakhir dan majlis konvokesyen sebagai hadiah yang berharga bagi seorang pelajar. Rasanya seperti baru semalam saya melangkahkan kaki di negeri di bawah bayu itu..pejam celik pejam celik, dan 3 tahun rupanya saya di sana. Pelbagai pahit manis yang dilalui yang adakalanya menguji iman, tetapi syukur semuanya dapat dilalui dengan izin Allah..syukur Ya Rabb atas segalanya..

0 comments: